"הצד המשותף לקשר בין קרמיקה ופיסול הוא רגשי וגם צורני, שניהם משחקים בנפחים". פסלים ותבליטי קיר מוצבים במרחב הציבורי ועומדים כמופת ביחסי הגומלין שבין ג'ין כאדם לבין הקהילה והסביבה בה חיה ויצרה."
ג׳ין מאיר, השבוע בקיבוץ הארצי, 14/9/1972
טוטם, פרט מתוך פסל חוץ כ־200/60 ס״מ, 1969 בית הקיבוץ הארצי, תל אביב
הדג, פסל מזרקה ומגלשה, בטון על רשת ברזל 250/225/405 ס״מ, 1964 בריכת ילדים, עין השופט, נבנה ע״י יצחק מרחב
שלושה פסלים, בניית יד, אבנית מידות לא ידועות, שנות ה־70
פסל, אבנית, עבודת יד 45/45 ס״מ, שנות ה־80
טוטמים, דגם לפסלי חוץ, בניית יד, אבנית 44/80/15 ס״מ, 1969 בית הקיבוץ הארצי, תל אביב
״מאפ״, כלבתה של האמנית, בניית יד, אבנית 27/21/35 ס״מ, 1998
תבליט קיר, אריחי קיר בניית יד בלחיצה, שמוט 300/240 ס״מ, 1984 ספריית בית ספר תיכון אזורי ״מגידו״ (״הרי אפרים״)
פסלון, אבנית, עבודה נסיונית בשילוב מסמרי ברזל וגלזורה 40/12 ס״מ, שנות ה־70
פסל חוץ, בניית יד, אבנית 110/74/34 ס״מ, שנות ה־80 אולם אזורי ״מגידו״, עין השופט
פסל/עציץ חוץ, בניית יד, אבנית 150/55 ס״מ, 1968 חדר האוכל של עין השופט